04 de febrer 2007

El Caçador


El Caçador és una criatura enigmàtica, un humà que ha fet algun pacte amb alguna força sobrenatural a canvi de poder i habilitats màgiques.

És com un humà fet d'energia pura, carrega e-clips a voluntat i genera una àura de poder i misteri.

La seva missió és la mateixa que la de Shena: aconseguir que Raistlin trobi un llibre. Però el seu estil, més rude i agressiu fa que sovint aquests dos extranys guerrers vinguts d'altra dimensió tinguin els seus conflictes.....

32 comentaris:

Menécrates ha dit...

Després d'una entrada triomfal amb la Shena, el Caçador ja ha passat a ser un personatge més del grup. En certa manera fa el paper de'n Caramon, en tant que defensor de'n Raistlin, però amb el matís que en Raistlin no el té sota el seu control (cosa que va prou bé)....

La seva relació amb en Bucky també promet: tot caçador ha de tenir el seu perdiguer, no?

Tempestari ha dit...

Com que perdiguer?!

Un Pit Bull modificat geneticament no només caça perdius. Que li preguntin a la Mamma Dalton sino.

Anònim ha dit...

Trobo que la figura del caçador s'amotlla be al grup, encara que crec que li falta cert punch amb en Raistlin. Indiscutiblement el mes poderos del grup és en Raistlin, i si hem de ser francs dubto que el caçador li pugui fer gaire cosa. ;-)

Albert ha dit...

No hi ha necessitat de caçar mags quan per distreure's i anar fent boca es poden caçar rates :D

Anònim ha dit...

Caçador jo de tu no ho intentaria.
Ja saps que la Naruni Enterprises estaria molt, pero que molt, interesada en l'estudi de noves formes d'energia?

Potser m'ho repensi, de ben segur que en treuria una molt bona pessigada, i fins i tot potser m'ajudaria en Raistlin.

Peudeforme, operador recuperador.
Comercial Afiliat I. N.E.

Quim ha dit...

Hi hagi pau! aquí ningú caçarà o vendrà a ningú. En aquest mòn extrany només ens tenim els una als altres per sortir-nos-en, i la Kitiara ens necessita. Concentreu-vos en la nostra missió. Tanis posa ordre!

- Sir Fullabrillant

Anònim ha dit...

Si Sturm, que quedi clar que si hem arribat fins aquí sans i estalvis, no és gracies al caçador.

Ell encara ens ha de fer partíceps d'aquesta fidelitat que d'altres em reclamen, i amb les seves amenaces i el seu to beligerant de ben segur que no ho aconseguirà.

Tass, operador recuperador
Comercial Afiliat I. N.E.

Quim ha dit...

Tens raó, però tothom es mereix una oportunitat. A tu també se t'envà la mà en algunes situacions i tots ho entenem. No et deixis endur pel desig indomable de jutjar abans de compendre. El nouvingut és d'una altra cultura i estic segur que ell té tantes dificultats d'adaptació com nosaltres hem tingut o com tindriem si arribessim a un lloc nou i desconegut.
En la interacció entre persones cal un temps d'ajustament. Donem-li almenys aquest temps, per demostrar la seva vàlua, com a persona i company.

- Sturm

Albert ha dit...

Sou una molèstia per a la meva tasca. Us tolero només perquè us tolera un mag morós.

Respecte de la Naruni... sóc fidel a la meva caça i no canvio mai de presa enmig de la persecució. En certa manera el meu Codi protegeix a alguns dels que escriuen per aquí. Però de bon grat demostraria a la Naruni que l'energia més mortífera, més mòrbida i més profunda és la que s'arrela en el fons de la pròpia ànima amb una fe incorruptible fins al punt de fusionar místicament la carn, l'anima i el pensament amb un únic propòsit: que la olor del terror en la presa mantingui ferma la Cadena de la Vida.

Davant d'aquest Poder les comissions i les vendes són nimietats ofensives.

Quim ha dit...

Mmmmm...amic Caçador (no m'has dit el teu nom, oi?), potser caldrà que rebaixis el to de les teves paraules. Si hem de conviure, entec que el teu codi et lliga a en Raistlin -no hi ha res més honorable que mantenir-se fidel a un codi- és millor que ho fem amb uns termes més amistosos, no creus? Pel bé de tothom, inclòs en Raistlin, per què així entre tots poguem ajudar-te en el teu objectiu de protegir-lo.

Albert ha dit...

Qui ha parlat de protegir?

La missió és cobrar, només li allargo una mica els terminis. Quan acabi la feina adéu-siau, ano ser que vulgueu contractar els meus serveis, és clar.

Respecte a ser amistós... no ens enganyem. Estem junts per casualitat. Us ajudo i m'ajudeu en la mesura que ens som útils.
De fet la naturalesa de la nostra relació és la mateixa que us porta a parlar d'amistat amb una rata.

Coi de missió!!

Albert ha dit...

OT: Estic rolejant, no us agafeu malament. Si ho visc massa intensament m'envieu un correu-e ;-) Es tracta de divertir-se. OT off


Sort del gos. Espero que trobem aviat a la germana d'en Raistlin i enllesteixi la feina. Pel seu bé.

Albert ha dit...

Ara que en Raistlin ha deixat de fer-se el ronso amb el llibre i el seu deute espero que tot anirà molt millor.

Menécrates ha dit...

El Caçador es comença a integrar al grup. Dóna molt joc a la misteriosa manera com Raistlin va obtenir el seu poder i fa un paper divertit quan analitza el grup desde fora.

Quim ha dit...

Caçador, no despreciís mai el valor d'una bona amistat. Els llaços que ens lliguen van més enllà d'un objectiu comú. Espero que aprenguis ven aviat els avantatges de considerar-nos amics.

- Sir Fullabrillant.

Albert ha dit...

Us considero amics tot i que no tinc gaire res a veure amb vosaltres. I no entenc tanta cerca de la germana d'en Raistlin, és obvi que aquesta nissaga no són de fiar. Si voleu trobar-la podem signar un contracte quan acabi la feina amb en Raistlin. Us ben asseguro que la trobaré viva o morta i us la portaré en poc temps.

Tot i que confesso que em comenceu a caure bé i respecto la vostra naturalesa en aquesta cerca, que no deixa de ser una cacera i per tant us fa més forts. Excepte aquest putxinel·lis de color gris i cara de tofu: es pensa que és més puta que bonic i ara mateix té moltes més possibilitats d'acabar amb en Raistlin que fent ciollonadetes psíquiquyes per no tocar al terra.

Amb molt de gust saltaria el meu codi i m'oferiria a en Tanis per trobar la seva promesa. Aquest coi de mag ja no em diverteix :(

Quim ha dit...

Sí, Caçador uneix-te a la nostra cerca de la Kitiara i només les aventures de adversitats que superarem ja seran recompensa suficient. Deixa estar en Raistlin, en el fons és bo, i estic segur que quan acabem trobant la Kitiara (si pot ser viva), tots plegats l'ajudarem a buscar això que tan anhel·les.

- Sir Fullabrillant

Albert ha dit...

Que quedi clar: un contracte per a mí és sagrat.

Si vols dirigir oportunament els teus bons sentiments deixa que els altres ajudin a en Tanis i tu dona un cop de mà al mag, perquè li va la vida i està perdent el temps. Només cal veure que cada dia té pitjor aspecte i estigues ben segur que no nillorarà fins que tanqui la seva part del tracte amb Forces Ocultes Superiors.

Si no s'afanya jo mateix executaré la lletra petita del contracte que va signar amb sang.

Quim ha dit...

Calma, calma. El grup s'ha de mantenir unit si voleu reeixir. Les habilitats de'n Raistlin han demostrat ser de gran ajuda. De moment mantindrem la recerca de la Kitiaria. Pel què estem veien ella està molt ben connectada en aquest món i coneix a molta gent i els seus secrets. Possiblement quan la trobem a ella, ens podrà indicar a algú que sàpiga com trobar el llibre. Com que de moment ella és la nostra única esperança, jo recomanaria que vesséssim tots els nostres esforços en trobar-la. I, a partir d'aquí, esbrinar com aconseguir el llibre. Com veus, de moment sembla que la teva missió i la nostra van pel mateix camí.

- Sir Fullabrillant

Albert ha dit...

He d'admere que tens raó Cavaller. Per tant aquí i ara signo amb tu un Contracte amb la meva sang: t'ajudaré a trobar la Kitiara i a canvi tu ajudaràs a aquesta despulla humana que es fa dir Raistlin a trobar el Llibre d'Skelos. Tan bon punt us entregui la Kitiara començarà el teu pagament. Si incompleixes aquest Contracte correràs la mateixa sort que el teu amic i la teva ànima es corromprà en un abisme infinit de decadència mòrbida.

Confio en tu. No tens mística i el teu comportament és antinatural, però t'atens a un Codi com jo i això ho respecto. Llàstima que tu i en Tanis haureu de descobrir que aquests Majere són engendres sense paraula ni valor.

Et saludo Sir Fullabrillant!!

Quim ha dit...

La paraula d'un Cavaller és poderosa, i no es dóna en va. Tanmateix encantat signaré aquest contracte si es tenen el compte les següents cláusules:

1) Deixaràs en pau a en Raistlin i a qualsevol membre del grup per desenvolupar el seu franc albir. La llibertat és un dels elements més preuats en la vida humana.

2) Seguiràs al grup sota el lideratge operatiu d'en Tanis.

3) Compliràs les meves ordres tàctiques en combat.

4) La teva actitud serà sempre moralment correcta a judici dels nivells ètics del grup, especialment pel què fa a la justícia i la resposta proporcional a una agressió.

5) La cerca i utilització futura del llibre no implicarà anar en contra del meu codi de cavaller, especialment respecte a la opressió, tortura ni la mort d'innocents, dones o desvalguts.

6)Podré decidir desviar-me de la cerca si per ordres d'imperiosa necessitat respecte el meu codi o la meva fraternitat m'ho exigeixen, sense oblidar mai que l'objectiu final serà ajudar-te a trobar el llibre.

Tenint en compte la bona voluntat per part de les dues parts,

Sir Fullabrillant.

Albert ha dit...

Decepció!!!!!!!

Aquestes van ser les teves paraules:
"jo recomanaria que vesséssim tots els nostres esforços en trobar-la. I, a partir d'aquí, esbrinar com aconseguir el llibre. Com veus, de moment sembla que la teva missió i la nostra van pel mateix camí."

I les transformes en un seguici de condicions que es ressumeixen en: "Donde dije digo, digo Diego". Què és sinó això de "compliré la meva paraula si la compleixo".

Decebedor. En la línia del brutal assassinat a un ésser en clara inferioritat i actitud fugitiva. I després la salvatge mutilació del seu cadàver...

Qui va ser el dimoni?

Tot això em recorda que el camí del Cavaller és la comunió mística entre el depredador, la presa, i la sublimació de l'ànima per la despulla de la carn. Lo demés són cultes menors de cap de setmana per a personatges febles i sense convicció.
I si no que preguntin als de Tolkeen. Mai tants innocents han mort per la indecissió còmode i covarda d'uns quants. I sembla que la història es pot repetir.

Menécrates ha dit...

El Caçador va entrant cada vegada més en el grup, els lligams amb en Tanis i l'Sturm es van reforçant i jo diria que en Raistlin ja s'està acostumant a la seva presència, en tant que li és útil tenir un protector....

En Tass diria que el troba com un divertimento! :-D

Quim ha dit...

Com vaig dir, no comprometré la meva paraula contra el meu codi per buscar un llibre que pel què sé podria portar la mort a molts innocents.
En Raistlin forma part del grup, i com a tal i pel precepte de lleialtat, tinc la obligació de protegir-lo com a qualsevol altre.
Jo oferia una mà estesa per compartir objectius que has volgut pervertir transformant-la en una mena de pacte rígid i sense sentit. Si vols la meva ajuda o la meva amistat demana-la i guanya-te-la però no l'encotillis sota un pacte amb sang que potser no podré complir.

Un dimoni fugisser que ens vol enganyar amb una clara actitud esquiva, que malgrat haver-se "rendit" intentava escapolir-se de la llei. Havia assassinat a un munt de miners (o no recordes el cadàvers de l'entrada?). Al rendir-se vaig deposar les armes, però al negar-se a entregar-se vaig haver de complir amb la condemna per tal que no escampés la seva maldat pel món.
Així és el codi dels cavallers: Adaptar-se com l'aigua, Picar com l'aigua, sigues aigua.

- Sir Fullabrillant

Albert ha dit...

Et corromps a tu mateix, però la tecva corrupció no és mística, és mòrbida:

Has de protegir a en Raistlin "perquè és del grup", i als milers d'innocents que els massacrin. Pobre Tolkeen. Ja veig quina és la teva nissaga.

Respecte del pacte, qui el va fer rígid ets tu amb les teves condicions. Moltes d'elles posades per desvincular-te de la teva paraula.

I al dimoni el vas matar quan es va rendir i estava malferit i desarmat. Els miners de dalt almenys van tenir la dignitat de morir lluitant, la qual cosa no et torna bo però almenys t'hi acosta.

I ara que és evident que els pactes secrets i desconeguts d'en Raistlin ens posen en perill a tots (pel seu bé espero que no hagin cancel·lat el meu contracte i desfet la meva reputació)... penses seguir escudant-te darrera d'un codi de conducta que no segueixes si no és per servir la teva integritat física i els teus interessos?

Be water sí... però no aigua místicament pura i cristallina engendradora de vida, no... sino aigua tèrbola i amb flaire d'estancada.

Quim ha dit...

Veig que no cal que pretengui que entenguis el codi d'un autèntic cavaller. Ets tu el que corromps les meves paraules i accions en una mena de vendetta que jo no desitjo. És evident que estás ple de rancúnia i odi, i tergiverses les coses des d'un angle malaltís. És clar que no entens el què és ser un Cyber-cavaller i no seré jo qui et convènci de les seves bondats, tu només entens la desesperació de la teva víctima.

No sóc el teu enemic. Controla la teva ira cap aquells que autènticament s'ho mereixen.

- Sir Fullabrillant.

Menécrates ha dit...

El Caçador ha estat caçat? Entre els competidors (a l'hora de perseguir a en Raistlin) i l'atac de la Kate, el Caçador està passant a ser un membre de "ple dret": ja està tant pringat de trames com els altres!

Ànims!

Albert ha dit...

Doncs sí. A més comença a sentir camaraderia per alguns membres del grup. Llàstima que no entenen l'essència del Poder per poder-la compartir amb el Cacçador.
L'excepció és naturalment en Raistlin, tot i que li comença a agafr una certa animadversió entranyable.

Menécrates ha dit...

El Caçador ja està integrat! Forma part de l'estructura social, econòmica i, sobretot, fric del grup. Ahir el jugador estava molt cansat i tot i això va haver-hi moments interessants.... com quan va felicitar a en Raistlin per haver preguntat pel llibre d'Skelos!

:-D

Albert ha dit...

Ahir l'ànima del Caçador volia però la seva despulla física no podia :s

Però ja se sent part del grup :D Aquesta és la cacera de la seva vida :D

Albert ha dit...

Aquest grup va pel bon camí. La corrupció ha fet presa d'ells en diferent manera per a cadascun. Si són forts i perspicaços veuran el prim fil de fulla esmolada sobre el qual començar a caminar per tal de coorompre també la seva ànima i guanyar el Poder de la Vida.

Naturalment els dèbils seran presa dels forts com és Llei de Vida.

Menécrates ha dit...

En la darrera sessió el Caçador va aportar bons raonaments i un to molt cínic a la conversa amb la Kitiara que crec va donar molt "suquillo" a l'escena....