20 d’agost 2006

Flint Forjadefoc, el nan


Sóc en Flint, sóc el que es coneix com un nan dels turons, que és una manera delicada de descriure als nans que no vam poder refugiar-nos a les Mines de Thorbadin després del Cataclisme. Ara bé, no em queixo. Sóc un ciutadà plenament integrat al llogarret de Solace. Allà faig, o millor dit feia, la tasca del “manetes”, per què com a nan no només sóc tossut sinó que tinc una habilitat natural per a les màquines. Tenia un petit talleret on arreglava vehicles, armes, armadures i tot tipus d’aparells. El meu taller va començar a ser el punt de trobada de tota la colla. Allà els hi explicava com era el món abans del Cataclisme o com vaig viure el Cataclisme (a la pròpia pell ja que tinc 145 anys).

Dins el grup sempre he fet el paper de la veu de l’experiència i aconsello a Tanis per què pugui liderar correctament al grup. Fa 5 anys vaig decidir traspassar el taller a un humà habilidós (en Theros Ironfield) i viatjar cap al Sud buscant l’entrada secreta a les Mines de Thorbadin, llar ancestral dels nans.

Notes: a la saga original en Flint era un guerrer, però a Dragonlance Rifts era evident que havia de ser un tecnomag, els mags que fabriquen aparells per executar la seva màgia.

4 comentaris:

Menécrates ha dit...

Les partides que hem gaudit de'n Flint, que no han estat moltes, hem pogut veure com en Manel duia a la perfecció el tecnomag i tota la seva estrafolària manera de fer màgia. Sembla que pot ser un personatge molt interessant..... (que és una manera de dir que si en Quim fa les Coalition Wars és un dels personatges que contemplo per a mi....).

Menécrates ha dit...

Després de molts dies sense aparèixer (la última vegada que va venir estavem entrant a Xak-Tsaroth) en Flint ha tornat a jugar. M'agrada la certa rivalitat que el grup intenta propiciar entre en Flint i en Raistlin sobre habilitats i efectivitats. En el moment de "fúria" de l'Sturm va intentar exercir de veu de l'experiència, però el grup encara no li fa gaire cas.....

Menécrates ha dit...

En Flint va demostrar, com a personatge convidat a l'assalt vampir de Del Rio, que pot oferir un grapat de conjurs i una sana rivalitat màgica amb Raistlin. Llàstima que en Josep estigui a Noruega, si no el vaig veure molt animat.....

Menécrates ha dit...

Des de la partida 1000 en Flint el porta l'Isbétrix, una nova incorporació del grup (després de molts anys de no jugar plegats.... benvingut de nou!).

El tecnomag no és una fitxa fàcil de dur i l'Isbètrix s'està esforçant i ja a la partida de dijous va mostrar algunes de les potencialitats de Flint!