20 d’agost 2006

Tanis, l'elf

Després del Cataclisme els elfs es van refugiar als seus boscos ancestrals (Qualinost i Silvanost) i van desaparèixer de la faç d’Ansalon fins al punt que per a molts van passar a ser una llegenda, un conte per meravellar a la quitxalla.


Jo fa molts anys, la majoria dels meus 75, que visc a Solace. En Flint i jo hem tingut cura de vosaltres des que ereu uns jovencells. Sóc originari de Qualinost i sovint hi feia excursions que podien durar dies, setmanes o mesos; sembla que tot i haver renunciat a la vida èlfica encara hi tinc temes pendents a la meva llar d’orígen. Durant aquests anys he desenvolupat habilitats de combat, rastreig i comerç viatjant com a guia o mercenari de diverses caravanes comercials. Al cap d’un temps la Kitiara (germana gran de’n Raistlin i en Caramon) es va afegir al “negoci” i entre nosaltres va néixer una indissimulada passió, tot i el que significava per aquest món nostre, convuls encara pel Cataclisme, una relació entre un elf i una humana.


Sempre he fet, sense voler-ho, el paper del líder del grup. Potser la meva capacitat per combinar els consells experimentats de’n Flint, la guia moral de l’Sturm i els coneixements foscos i arcans de’n Raistlin han ajudat a que tingui aquest paper. El fet és que tothom em mira quan cal prendre una decisió..... i ho porto tant bé com puc! Fa 5 anys vaig marxar cap al Sud, després d’una altra baralla apassionada amb la Kitiara (que va marxar cap al Nord).....


Notes: en Tanis, a la Campanya Dragonlance original, era un guerrer amb certes aptituds de guardaboscos. A la meva saga el vaig transformar en un caçarrecompenses, que és una classe que combina combata amb bones habilitats i cibernètica (que segons el meu background està directament vinculada als elfs). No l'he fet semielf per què a Rifts no n'hi ha.

22 comentaris:

Menécrates ha dit...

En Tanis ha vingut poc a les partides. En aquest sentit hem trobat a faltar el seu lideratge i, a nivell de la història, ha fallat la tensió argumental al descobrir que la Kitiara és un dels enemics de la saga!

Menécrates ha dit...

En Tanis és el que podríem denominar la esperança blanca del grup. Un bon personatge, amb un bon background i un bon jugador (gran coneixedor del món i regles de Rifts). Si pogués mantenir el seu nivell d'assistència seria genial!

De mentres les seves aparicions esporàdiques han mostrat al headhunter com a una de les classes més polivalents del manual.

Menécrates ha dit...

En la darrera partida en Tanis ja s'ha començat a destapar. S'ha mostrat com un caçarrecompenses una mica massa implacable..... caldrà que repassem aliniaments!
La seva aportació a la sessió va ser de caràcter tàctic en l'escena de l'ascensor. Haurem d'aclarir el tema del lideratge....

Menécrates ha dit...

En Tanis té nou jugador. I ahir, com que només erem 4 pjs, es va poder veure un Tanis actiu (és un personatge més adequat per l'Eudald que la lluna d'Or).

A mi em sembla que reforça més al grup un headhunter que una rogue scholar.... a veure si és veritat!

Menécrates ha dit...

Durant l'assalt vampir en Tanis va assumir el rol del conductor del grup. No m'estic referent a líder o cap visible sinó a conductor en un sentit més prosàic, ell condueix el vehicle del grup. A part d'això es confirma que és millor personatge per l'Eudald que la lluna d'Or!

Menécrates ha dit...

En Tanis està en un moment dolç. Cada vegada va guanyant paper dins el grup: durant les escenes d'acció (en combat o en conducció) i durant les escenes d'interpretació.... estarà poc a poc esdevenint el líder que tot grup necessita?

Menécrates ha dit...

En Tanis va jugar en la seva línia. Ajudant en les escenes d'acció i equipant-se com a tot bon Headhunter en ciutat mercenària.

En Tass li està robant el protagonisme de portaveu, però no sembla ser un problema per l'Eudald...

Menécrates ha dit...

A la darrera partida el jugador que porta habitualment en Tanis no va poder venir (diu que estava esquiant.... però si no hi ha neu!) i, sorpresa! en Tempestari es va presentar per sorpresa i es va incorporar al grup!

Vam remprendre aquell Tanis logístic i batallador dels dies passats.....

Menécrates ha dit...

En Tanis és, al meu entendre, més líder del que sembla..... el que passa és que tenim un grup poc seriós amb la autoritat.....

Si en Tanis deixa la vessant tàctica a l'Sturm i la social a en Tass, pot exercir de líder..... ;-)

Anònim ha dit...

M'agrada molt la interpretació que fa l'Eudald d'en Tanis (o el que fa sense voler per dir-ho d'alguna manera).
Te l'actitut del lider tret d'un gag de Benny Hill, o hot shots.
Ara com ara, és la viva imatge del fracas, la novia l'ha deixat, els amics passen d'ell i tot li surt malament.
Res que en fi, si ho volgués fer a proposit no li sortiria. M'encanta.

Quim ha dit...

És per això que l'Sturm intenta animar-lo involucrant-lo en les desicions tàctiques. Ell és el veritable aglutinador del grup, sense ell seria un campi qui pugui. éS important que estigui amb nosaltres i mica en mica agafi confiança.

- Sir Fullabrillant

Menécrates ha dit...

En Tanis segueix a l'alça (i a mi em sembla que fa més d'aglutinador del què el mateix Eudald es pensa....).

Albert ha dit...

En Tanis és un gran paio. El respecto.

I no oblido mai un favor: gràcies a ell no vaig amb el cul a l'aire després de perdre l'armadura per defensar a aquella leprositat decadent d'en Raistlin.

Menécrates ha dit...

En Tanis compleix. Tot i que algun membre del grup li vol adjudicar el rol de "salta-trampes" en Tanis ofereix més....

.... i tot per amor! ;-)

Menécrates ha dit...

El jugador que porta en Tanis em sorprèn a cada pàrtida.... hauré de repassar el meu Robin's Laws of Good Gamemastering per saber com donar-li més protagonisme.... ho té difícil amb aquest circ de frics al voltant, però!

Albert ha dit...

Probablement tots ja som molt frics per separat per no "treure espai" al líder. Però la meva impressió és que en Tanis té un probvlema i no és d'espai. M'explico: és evident el joc que tenen tots els PJs al grup: inclús un mutant com en Marvin o una bestiesa com el Caçador s'amotllen a la història i el grup. En la meva opinió l'únic problema d'en tanis és que és un semielf de tota la vida, i que la seva "riftejada", el braç biònic.. sembla poca cosa comparat amb les habilitats del ratià o el cybercavaller.
El que li falta a en Tanis per acabar de tenir relleu és "riftejar-se" més. Potser el catàleg d'en Tass pot ajudar.

Quim ha dit...

Hi ha múltiples formes de rifterjar-se:

1.- Bown up -> Full conversion cyborg (la més fàcil i diecta)
2.- Mutació accelerada: A Madhaven n'està ple de mutants.
3.- Conversió cap a criatura sobranatural: un pacte amb un dimoni/Deu o Semi-Deu converteix en Tanis en un criatura sobrenatural...
Etc.

Enless possibilities! :D

Menécrates ha dit...

No faré cap spoiler però ja aviso que això vindrà donat per la història..... i si de fet escoltéssiu més alguns de vosaltres ho podríeu saber! ç

:-D

Albert ha dit...

Jo ja m'ho he imaginat alguna vegada però no xafaré cap guitarra :D

En tot cas amb una petita operació en Tanis es catapultarà, n'estic segur. Només cal una petita "empenta rifts".

Menécrates ha dit...

Ahir es va contemplar (sota el meu punt de vista) un fenòmen extrany: sense l'Sturm en Tanis és menys líder i, sobretot, menys responsable.....

O serà la mala influència del cap de meló?

Vaig trobar a faltar una escena dramàtica quan es van assabentar del destí de la Kitiara.... ;-)

Quim ha dit...

Tanis!! Què fas, jo confiava que deixava el grup en bones mans! No et deixis endur per la corrupció, em de ser forts! reacciona!

El Destir de la Kitiara? que ja se sap? No ho he llegit a la crònica...

Menécrates ha dit...

La història d'amor impossible entre la Kitiara i en Tanis va tenir ahir el moment important de la retrobada: per primer cop a la saga es veien en persona!

Al final el grup va impedir que l'escena fos romàntica, però el moment que en Tanis va fer servir el mot carinyós de "Kitty" va ser impagable!