20 d’agost 2006

Raistlin Majere, el mag


Sóc en Raistlin, el germà bessó de’n Caramon. Ell és el simpàtic, amb el qui tothom vol anar d’aventures: valent, lleial i, per què no dir-ho, un pèl estúpid. Jo sóc el cínic, el feble, el malaltís. Ara bé, el destí ens ha unit: ens ha fet bessons i orfes, i per tant anem junts. Us agradi o no. Sempre he mostrat una intel·ligència i astúcia molt per sobre de la mitjana. A més, tot i que està mal vist (inclús prohibit en alguns pobles), de molt jove vaig desenvolupar petites habilitats màgiques. Això és con estar tocat per la lepra!

Si no fos per en Caramon ja seria mort. Molts creieu que no li agraeixo prou, però és evident que això no és assumpte vostre.

Potser sembla que només em cega una ambició ilimitada de poder, que manipulo al meu germà com un titella,però també heu de reconèixer que les meves habilitats ens han tret de més d’una situació compromesa.

Fa 5 anys en Caramon i jo vam marxar. Jo no vaig voler revelar quin era el nostre destí....

Notes: en Raistlin és el mag del grup per excel.lència. Amb les millores de la Ultimate Edition és un personatge molt potent si el jugador hi inverteix energies.

25 comentaris:

Menécrates ha dit...

Els mags de Rifts són molt canyeros i en Raistlin, sobretot pels esforços de'n Jordi, no és cap excepció. A més és un tipus de personatge que aporta uns poders i habilitats que ajuden a resoldre conflictes més enllà de destrossar l'armadura megadamage de l'altre a cops o a trets.

Menécrates ha dit...

En Raistlin (i per tant en Jordi) han trobat en el personatge de'n Bernat (Marvin 77, l'alien) un fort contrincant alhora de mostrar que no cal fer mil punts de Megadamage per ser útil.

Tot i això en Raistlin segueix pujant (inclús de nivell!).

Hem de recordar de posar en Raistlin i en Caramon de costat a la taula.... es multiplica el factor "hermanito"!

Menécrates ha dit...

Ahir ens vam tornar a oblidar de posar els bessons de costat a la taula (la propera sessió dic on seurà cadascú!). A més a en Raistlin li va faltar l'autoritat que normalment exerceix sobre Caramon i Tass per què no es descontrolin. A nivell de conjurs i poders va estar en la seva bona linia de sempre....

Menécrates ha dit...

En Raistlin ahir va poder estrenar el seu "Dessicate the supernatural" i la veritat és que va salvar al grup d'una de bona!

Ara hem d'explorar el tema de la invocació de "coses".....

Menécrates ha dit...

El Dessicate the supernatural segueix fent estralls.... inclús entre vampirs! En Raistlin va ser dels que es va concentrar en salvar a l'alcalde de Del Rio durant l'assalt vampir.

Menécrates ha dit...

El Circ i en Raistlin no van acabar d'encaixar molt.... però en Jordi i jo ja estem treballant en els "serrels" dels temes de la invocació de monstrus que li donarà suc al personatge.

A més el grup ha començat a notar que en Raistlin es troba cada vegada pitjor.... què li passarà?

Menécrates ha dit...

Per fi!

El shifter del grup ja té un servent!

Com anirà? El podrà mantenir a ratlla?

En Raistlin, protegit per en Caramon, es va sentir més còmode i segur.

Quim ha dit...

Buff! Que patirem amb el dimoniet. L'Sturm es mantindrà vigilant. Tot allò que ve d'en Raistlin no sol ser aigua clara.

Menécrates ha dit...

En Raistlin està guanyant poder, servents i ja té, per fi!, familiar!

El que fa patir és que cada dia es troba pitjor, amb una salut que sembla no millorar tot i les herbetes i caldos que es prepara.....

Menécrates ha dit...

En Raistlin aguanta la pressió del Caçador, no explica els seus secrets al grup i aporta molt.

En Jordi treu molt suc a tota la gamma de conjurs que té en Raistlin.

Comença a ser habitual que els seus conjurs salvin al grup......

Quim ha dit...

Sembla que en Raislin s'adona que hi ha gent en el grup que el necessita. Tàcticament és un aliat importantíssim. Gràcies per explotar el teu costat positiu i bondadós amb els teus amics i companys.

- Sir Fullabrillant.

Anònim ha dit...

Però no t'equivoquis, el fet que us hagi salvat la vida unes quantes vegades ho deixaria, a molt estirar, com a un simple fet anecdòtic. L'objectiu d'en Raisltin no és fer amics ni buscar la comprensió del grup. Simplement busco poder, sabiduria i coneixament. El que passa és que el meu camí per aconseguir les meves aspiracions s'ha creuat amb el vostre. Què hi farem...

Anònim ha dit...

Perdò no sé què he fet però no m'ha sortit el principi al post anterior :)=

Hi torno:

Ai amic Sturm.
Obviament la supervivència d'aquest grup se sustenta en el meu poder immens poder.
Però no t'equivoquis, el fet que us hagi salvat la vida unes quantes vegades ho deixaria, a molt estirar, com a simple fet anecdòtic. L'objectiu d'en Raisltin no és fer amics ni buscar la comprensió del grup. Simplement busco poder, sabiduria i coneixament. El que passa és que el meu camí per aconseguir les meves aspiracions s'ha creuat amb el vostre. Què hi farem...

Quim ha dit...

Sovint ens cal una façana, una màscara que amagui allò que percebem com a debilitats interiors. No és res dolent això, i perfectament comprensible. En el fons tots sabem que la teva arrogancia i desdeny només oculta un cor lleial cap als teus amics. Si no, fes-te aquesta pregunta: renunciacies a un gran poder per trobar la Kitiara? Jo crec que sí. Com tots nosaltres de fet.

- Sir Fullabrillant

Anònim ha dit...

No estaràs intentant psicoanalitzar-me, Sturm?
Però va, com que avui estic de bon humor contestaré la teva pregunta. Sé que alguns no us ho creieu, però m'estimo als meus germans. Però si em feu triar entre un poder immens i l'amor fraternal em posarieu en un comrpomís... (no li digueu a en Caramon, eh? ...jejeje).
Però mira com són les coses que darrera la Kitiara sembla que s'hi amaga alguna cosa molt gran. O sigui, que per descobrir de què es tracta primer l'haurem de trobar a a ella.
Esteu de sort, de moment els meus interessos i els del grup sembla que són els mateixos ;)

Quim ha dit...

Bé, sigui com sigui lo important és que estiguis amb nosaltres i que entre tots ens protegim i trobem a la Kitiara per tornar-la a casa.

- Sir Fullabrillant

Anònim ha dit...

Home Raist:

Si mai necessites que et protegeixi o et faci un favor, ja se que no el demanaras, pero sapigues que de ben segur en Tass ho ensumarà i t'ajudarà.
En aquesta vida tot té un preu, ... I tu ja saps de que estic parlant ...

Anònim ha dit...

El millor favor que em pots fer és allunyar-te de mi.

Menécrates ha dit...

En Raistlin està esplèndid, comença a fer servir el seu criat i reparteix comentaris sarcàstics i àcids al blog i a la partida.

A més la pressió combinada amb protecció que li administra el Caçador.... li dóna una nova manera d'afrontar els combats (escapolint-se) molt divertida!

Albert ha dit...

M'excita que desaparegui quan hi ha perill. Però ja en comço a tenir prou d'aquesta collonada de la Kitiara. O el llibre o la quelcom-pitjor-que-la-mort: ell tria.

I de res servirà urdir plans amb aquella deformitat que no toca de peus a terra. Encara que es desfaci de mí vindran més com jo: un contracte com el seu no s'incompleix impunement.

Quim ha dit...

Raistlin què has fet... :/

Q.

Menécrates ha dit...

En Raistlin, em sembla, comença a estar una mica paranòic amb el Llibre d'Skelos..... el pacte que va fer en un passat li està passant factura....

Com acabarà això? Haurem de tornar a Ansalon per saber-ho!

Quim ha dit...

Ja en tinc ganes!! El maleït llibre ens està portant més problemes que entendre un nan gully explicant un problema de geometria!

- Sir Fullabrillant

Menécrates ha dit...

Sort del Llibre d'Skelos.... així tinc a en Raistlin una mica preocupat per algo. Per què a més s'ha convertit en un mag molt ben jugat, a la seva total potència.... tant que ja començo a anar a les partides amb el clàssic "Síndrome del Riu de Lava".... hauré de repassar les regles de Dispel Magic? ;-)

Menécrates ha dit...

En Raistlin, com en Tanis, van deixar més protagonisme a els frics del grup i es va limitar a col.laborar quan va fer falta.

Vull destacar com la trama del llibre d'Skelos ha calat en el jugador: sobretot quan va saber que era un llibre de conjurs!